مدیرکل افراطی مطبوعات داخلی در وزارت ارشاد دولت خاتمی که از عناصر صحنه گردان مطبوعات زنجیره ای از آب درآمد، از احتمال انصراف رئیس دولت سابق ابراز نگرانی کرد و از وی خواست در این کار عجله نکند.
عیسی سحرخیز (همکار فعلی رسانه های ضد انقلاب که روزگاری حتی از نامزدی ساواکی ها و فراماسونرها و همجنس بازها هم حمایت کرده بود) در سایت روز آن لاین می نویسد: معلوم نیست میرحسین چرا آن زمان که خاتمی برای دعوت به سراغش رفت، نپذیرفت و صلاح دید زمانی دیرتر، با گفتمانی جدیدتر و مرزبندی روشن تر پا به عرصه بگذارد. شال و کلاه کردن و جلو دویدن عده ای برای اینکه خاتمی از کارزار کنار بکشد و به شعار یا من و یا میرحسین عمل کند، حرف و حدیث های فراوانی را پس از انتخابات به همراه خواهد داشت و هزینه های سنگینی را به رئیس جمهور پیشین تحمیل خواهد کرد. چنین تصمیم نابهنگامی به یقین اقشار حامی را دچار یأس و ناامیدی ساخته و آنها را در گروه تحریمی ها جای خواهد داد.
وی می افزاید: در این وانفسای نداشتن رسانه، تنوع و تکثر نامزدها در جبهه گسترده اصلاح طلبان و تحول خواهان، به معنای بازتر شدن فضای سیاسی جامعه و افزون شدن یک بلندگوی درخور توجه است برای نقد نارسائی ها و معضلات داخلی و بین المللی کشور و طرح بخشی از خواسته ها و مطالبات ملت. آیا باید طی این سه ماه خود را از این امکان محروم کرد؟
سحرخیز همچنین می نویسد: نباید مستقیم و غیرمستقیم گفته شود که موسوی اصلاح طلب به معنای معروف در جامعه است. همچنین نباید به او موضوع تحمیل شود که «تو چه بخواهی و چه نخواهی ما اصلاح طلبان و تحول خواهان، سرجهازی ات هستیم»! اتخاذ هر تصمیم تحمیلی حتی می تواند خواسته و ناخواسته کوبیدن میخی بر تابوت اصلاح طلبی و اصلاح طلبان در کشور نیز باشد و پیامدش جدا کردن بخشی از تحولخواهان از اصلاح طلبان. وی پذیرش نامزدی موسوی و کنار رفتن خاتمی را «کار فردا به امروز انداختن» و بدترین انتخاب خواند.
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هفتم اسفند ۱۳۸۷ ساعت 14:13 توسط مجید فضیلت
|
عجب محرمی داشتیم امسال. آدم توی روضه همه داشته هایش را مرور می کند. حساب خودش را مرور می کند تا بفهمد به قول بچه ها حساب خودش با عقایدش چند چند است؟ هر شب که پای روضه می نشستیم سیاست های یزیدیان را مرور می کردیم و بررسی می کردیم تا حواسمان باشد گیر یزیدیان امروزی نیفتیم. هر شب در روضه شیوه ستمگری ها را مرور می کردیم. اینگونه با فهم و ادراک بسیار قوی و عاشورایی راه انقلاب را ادامه می دهیم تا انجایی که صدای انا المهدی را از کنار کعبه بشنویم و دنیای استکبار را دچار یک شوک بزرگ کنیم. بیایید مرور کنیم که این روضه ها وصل می شود به قیام آخرالزمان. هیئت های عزاداری متعلق است به قیام عاشورا و دستگاه اهل بیت. و اینها متصل هستند به قیام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)